|
| Kalender |
| |
|
| Aktuelle Events |
| Keine |
| Chatten |
|
|
 |
 |  | De Uitslag Mooiste Genealogie Website van Nederland 2008 ! |
|  |
Verfasst am: 01.Feb.09 02:18 Nr: 873 |
|
|
| zomola |
| Administrator |
 |
 |
|
| Alter: 39 |
| Angemeldet seit: 23.08.2006 |
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
|
|
|
|
 | |  |
Verfasst am: 01.Feb.09 09:41 Nr: 874 |
|
|
| The Curve |
|
 |
 |
|
|
| Angemeldet seit: 11.05.2007 |
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Best J.H. Berends (Jan Hendrik?),
Van Harte gefeliciteerd met dit mooie resultaat en en met het verkrijgen van deze mooie Award.
Succes met het verdere onderzoek en het verder uitbreiden van je website.
groet,
Krishna |
|
|
|
|
 | |  |
Verfasst am: 01.Feb.09 10:17 Nr: 875 |
|
|
| The Curve |
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Beste Gerrit,
Hartelijk dank voor het organiseren en alles regelen rondom deze webstrijd.
Het was leuk om mee te doen en ik voel me zeer vereerd dat ik een tweede plaats heb mogen ontvangen.
Ik vond het echt geweldig om eraan mee te doen.
Eigenlijk een beetje jammer dat alleen de 1e plaats een award ontvangt Het zou mooi zijn als er een goud/zilver/brons zou zijn. Zeker omdat er tegenwoordig zo weinig award-programma's zijn die websites willen beoordelen.
Maar daarom ben ik ook zeeeeeeeer blij met de hele goeie actie van Petra om alle websites te beoordelen.
Ik heb van te voren gezegd dat ik dit ook wel wilde doen, maar pas na de webstrijd. Ik zal de komende tijd daar dan ook zoals beloofd wat tijd voor maken.
Ook wil ik nog even alle webmasters complimenteren. Er zitten hier heel erg veel mooie websites bij. Sommige zijn echt mooi gemaakt en ook weer nieuwe ideeën gezien om eens over na te denken.
Zelf heb ik mijn stem uitgebracht op op de Hettinga Stichting. De sfeer die de website uitstraalt en het complete uiterlijk spreekt me wel aan. Complimenten Jan Rein Hettinga.
Ook de website van Familiaal vond ik erg mooi, maar ja Ronald Boot is volgens mij een professioneel designer en webmaster.
Verder wil ik ook even de website van de Familie Bleijs melden. Arne Bleijs heeft me laten zien hoe je met een CMS toch een erg mooie website kunt maken zonder dat het storend is. En ik wil Arne ook complimenteren over de gigantische hoeveelheid informatie die hij op de website heeft staan.
groeten,
Krishna Kurvers |
|
|
|
|
 | |  |
Verfasst am: 01.Feb.09 13:54 Nr: 877 |
|
|
| Steve |
|
 |
 |
|
| Alter: 43 |
| Angemeldet seit: 29.08.2006 |
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Beste Jan,
ook mijn hartelijke felicitaties voor het winnen van deze verkiezing.
Ik wens je veel succes met jouw mooie genealogie website en het verdere stamboomonderzoek.
Mvgr.,
Steve |
|
|
|
|
 | |  |
Verfasst am: 01.Feb.09 15:13 Nr: 878 |
|
|
| zomola |
| Administrator |
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
De volgende e-mail heb ik ontvangen van Jan Berends, met nadere toestemming om deze op ons forum te plaatsen:
=============================================
Geacht Moderatieteam,
Hartelijk dank voor uw felicitatie, het is een complete verassing voor mij.
Afgelopen week werd ik door een bezoeker van mijn site er op attent gemaakt dat ik hoog genoteerd stond op jullie forum en weet dan ook niet wie mij hiervoor heeft aangemeld.
Maar het is leuk dat bezoekers van mijn site dit allemaal teweeg hebben gebracht, het is een bekroning op mijn werk van de afgelopen acht jaar, waarin ik een database heb opgebouwd met meer dan 80.000 invoeringen, die allemaal aan elkaar gekoppeld zijn.
Onderhands heb ik jullie site meerdere keren bewonderd, één enkele opmerking wil ik echter nog plaasten; het zou mooier en aannemelijker zijn dat de ranglijst op volgorde van het aantal stemmen te zien was.
Als bijlage een bannertje die jullie kunnen plaatsen.
Nomaals hartelijk dank,
Met vriendelijke groet
Jan Berends,
Stambomen Zuid Oost. Drenthe"
=============================================
Groet van Gerrit  |
|
|
|
|
 | |  |
Verfasst am: 01.Feb.09 15:49 Nr: 879 |
|
|
| zomola |
| Administrator |
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Beste Krishna,
in de eerste plaats van harte proficiat met jouw mooie tweede plaats!
Het was inderdaad een heel werk om dit alles te organiseren. Ook veel werk voor Petra natuurlijk om alle deelnemende websites te beschrijven/beoordelen. Dank je voor jouw dankzegging voor het organiseren/regelen van deze verkiezing.
Er zijn inderdaad (helaas) steeds minder websites die keuringen verrichten. Keuringssites beoordelen een website en kennen er vervolgens een gouden, zilveren of bronzen Award aan toe. Aangezien we hier met een verkiezing te maken hebben, is het onze keus geweest om alleen de winnaar een Award te geven, evenals bij de verkiezing in 2007. We hebben dit vermeld in een artikel elders op ons forum. Toch vind ik het jouw idee zeer de moeite waard om mee te nemen voor de volgende verkiezing.
Als je met Google zoekt middels de tekst "website keuring" of "website evaluation" kom je er diverse tegen, ik weet echter niet of ze allemaal nog actief zijn.
Leuk dat je van plan bent om ook de websites te beoordelen, een paar opmerkingen heb je reeds geplaatst. Je kunt ze in aparte berichten vermelden of als reactie op die van Petra. Verder moet ik zelf nog de toplijst aanpassen betreffende de toegekende punten voor de nrs. 1 t/m 10. Ik heb inmiddels al aankondiging gedaan van de uitslag op Stamboomforum en de nieuwsgroep soc.genealogy.benelux.
Groet van Gerrit  |
|
|
|
|
 | |  |
Verfasst am: 01.Feb.09 19:46 Nr: 880 |
|
|
| AKG |
|
|
 |
|
|
| Angemeldet seit: 01.02.2009 |
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Beste Jan Berends van Stambomen Zuid Oost Drenthe,
van harte gefeliciteerd met het behalen van de titel mooiste website van Nederland 2008!
En voor de rest van de deelnemers iedereen veel succes met jullie website en verdere onderzoek.
Vond het een leuke ervaring om mee te doen aan deze wedstrijd.
Met vriendelijke groet,
Anneke
www.genealogiekruizinga.nl |
|
|
|
|
 | |  |
Verfasst am: 01.Feb.09 23:40 Nr: 881 |
|
|
| Petra |
|
 |
 |
|
| Alter: 32 |
| Angemeldet seit: 25.08.2006 |
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Hai Jan,
ook van harte gefeliciteerd met het winnen van de verkiezing 2008 Mooiste Genealogie Website van Nederland. Ik hoop dat je mijn enkele tips ter harte zult nemen, maar dat is uiteraard geheel een keuze voor jou om dat te doen. Jouw website ziet er verder prachtig uit door die kleurkeuze + lay-out en daar ging het met name om bij deze verkiezing.
Ik wens je heel veel succes met jouw verdere stamboomonderzoek en uiteraard met jouw genealogie website. Ik ben ervan overtuigd dat dat wel zal lukken
Gezien jouw e-amil aan het Moderatieteam is het daarnaast inderdaad een bekroning op jouw werk van acht jaar maar liefst en met (haast onvoorstelbaar) 80.000 invoerigen, allemaal aan elkaar gekoppeld. Ja, het vele werk dat een stamboomonderzoeker doet, mag ook wel eens genoemd worden.
Groetjes van Petra |
|
|
|
|
 | |  |
Verfasst am: 02.Feb.09 16:30 Nr: 882 |
|
|
| vanloo |
|
|
 |
|
| Alter: 27 |
| Angemeldet seit: 16.04.2008 |
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Beste Jan Berends,
hartelijk gefeliciteerd met de verkiezing van jouw site tot Mooiste Genealogie Website 2008. Hij ziet er inderdaad prachtig uit.
Er hebben veel mooie sites meegedaan, de concurrentie was groot. Ik wens je veel succes met verder genealogisch onderzoek en uiteraard met jouw website.
Vera van Loo |
|
|
|
|
 | |  |
Verfasst am: 02.Feb.09 23:49 Nr: 883 |
|
|
| Maria |
|
 |
 |
|
| Alter: 36 |
| Angemeldet seit: 29.08.2006 |
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Hallo Jan!
Tsjonge wat spannend was de wedstrijd deze keer. Ik heb alle berichten gelezen van Petra en ook op jouw website gestemd ps: niet verder vertellen hoor...
Ik vind haar beoordelingen en tips erg goed, daar hebben de webmasters van de deelgenomen sites wat aan. Allemaal met positieve insteek: hoe kan ik een website verbeteren, wat mankeert er nog aan. En je hebt dan zeker ook wat aan die checklijsten van Aiko Timmer en Tim's Spider Corner.
Gefeliciteerd Jan met jouw overwinning, je bent er erg blij mee heb ik gelezen in jouw e-mail aan Gerrit die hier geplaatst is.
Op naar de volgende verkiezing Dit jaar toch Gerrit
Groetjes, Maria  |
|
|
|
|
 | |  |
Verfasst am: 03.Feb.09 15:58 Nr: 884 |
|
|
| gerard |
|
 |
 |
|
| Alter: 42 |
| Angemeldet seit: 16.07.2007 |
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
hallo Jan,
ook namens mij van harte gefeliciteerd met het winnen van de verkiezing.
De website ziet er inderdaad erg mooi uit.
Veel succes nog!
Gerard |
|
|
|
|
Verfasst am: 04.Feb.09 23:38 Nr: 887 |
|
|
| hdriessen |
|
|
 |
|
|
| Angemeldet seit: 26.02.2008 |
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Beste Jan,
van harte gefeliciteerd met het winnen van de verkiezing met jouw mooie website Stambomen Zuid Oost Drenthe.
Ik wens je uiteraard ook veel succes met verder stamboomonderzoek.
Vriendelijke groet, Hans |
|
|
|
|
Verfasst am: 06.Feb.09 16:22 Nr: 888 |
|
|
| zomola |
| Administrator |
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Hallo allemaal,
afwijkend van de regels heb ik besloten om ook de nummers 2 en 3 een Award toe te kennen. Ze zijn inmiddels verzonden naar Krishna Kurvers en Arne Bleijs.
Ook dit keer was de verkiezing een groot succes, gezien de vele stemmen die zijn uitgebracht en de velen die de artikelen erover op dit forum en op Stamboomforum hebben gelezen.
Daarom zal ik in dit najaar een nieuwe verkiezing uitschrijven, Mooiste Genealogie Website van Nederland 2009. Ideeen voor invulling hiervoor zien we t.z.t. graag tegemoet (mag nu ook al hoor
Groet van Gerrit  |
|
|
|
|
 | |  |
Verfasst am: 06.Feb.09 22:34 Nr: 889 |
|
|
| The Curve |
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Hallo Gerrit,
WOW, wat een leuke verrassing. Dit waardeer ik zeer.
Ik maakte maar een beetje een geintje laatst op het forum, maar ik ben er wel blij mee.
Ik heb de website meteen aangepast en life gezet. Natuurlijk ook met een link naar je forum.
Heel erg bedankt en ik zal binnenkort zoals ik had beloofd ook naar de andere websites gaan kijken.
groeten,
Krishna |
|
Zuletzt bearbeitet von The Curve am 07.Feb.09 11:44, insgesamt einmal bearbeitet _________________ http://www.stamvaders.nl/
"Imagination is more important then knowledge"
- Einstein - |
|
|
|
 | |  |
Verfasst am: 06.Feb.09 23:22 Nr: 890 |
|
|
| zomola |
| Administrator |
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Hallo Krishna,
graag gedaan! Ja, ik wist wel dat het een soort geintje was, maar er zat ook iets van waarheid in en dat heeft me aan het denken gezet
Bij een verkiezing (die te vergelijken is met een wedstrijd) krijgt de winnaar goud, de nummer 2 zilver en de nummer 3 brons. Ik hoefde niet lang na de denken en vond dat de 2e en 3e plaats ook een Award verdienen. Het zijn immers de drie toppers onder de deelnemende genealogie websites.
Ook dit najaar gaan we drie Awards uitreiken
Groet van Gerrit  |
|
|
|
|
 | |  |
| Genealogie in Nederland Forum Foren-Übersicht
-> Aankondigingen & Nieuws |
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben. Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten. Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten. Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen. Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.
|
Alle Zeiten sind GMT + 1 Stunde
Seite 1 von 2
Gehe zu Seite 1, 2 Weiter
|
|
|
|
|  |